wtorek, 20 marca 2012

Nie ma to jak Mojito

Ach!Wiosna wreszcie nadeszła, temperatura coraz wyższa, chętnie wylegamy na powietrze i cieszymy się słońcem. Mimo iż jeszcze to nie upał to czemu by nie napić się soczystego drinka?
Zachęcone wyzwaniem kolorystycznym w Świecie Pasji oraz zainspirowane mapką ScrapPasji:
wykonałyśmy kartkę, którą zabierzemy ze sobą na konkurs na Scrapowisko:)
Kolory dominujące jak widać (mamy nadzieję, że tym razem zdjęcie nie skrzywia obrazu kolorów..) to odcienie zieleni. Centralna część kartki to eksperyment z mediami - tusze distress w odcieniu old paper i oliwki, spryskane wodą zmieszaną z tuszem w odcieniu lekkiego błękitu. Liście stemplowane kremowym tuszem pigmentowym i pokryte Perfect Pearls Blue Smoke.
Kwiaty podpatrzone i wykonane samodzielnie techniką - zmocz zgnieć uformuj;)

To nasz przepis na kartkę, zaś na mojito Jarosława Jeża przepis jest następujący:
1. 2 ćwiartki limonki, łyżkę cukru trzcinowego i kilka listków mięty rozbijamy w moździerzu
2. Wlewamy do wyższej szklanki, dodajemy kieliszek białego rumu i kruszony lód
3. Dopełniamy wodą gazowaną i wrzucamy słomkę
Smacznego:)

3 komentarze:

  1. Pychotka... :)
    Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Umknęła mi ta kartka :D za szybkie jesteście, albo ja za mało przykładam się do błądzenia po blogach... ach ta wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka super! a Mojito - mmm... rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń