piątek, 3 lutego 2012

Morskie urodziny

Dla czynnie uprawiającego sporty wodne chłopca z okazji urodzin powstała kartka na bazie papierów Lato nad morzem. W pocie czoła mierzone wszelkie cięcia i zagięcia wymknęły się trochę spod kontroli... cóż... umysł humanistyczny nie ogarnia jednak najprostszych działań matematycznych.
W rezultacie format jest może dość zaskakujący :) ale przez to uroczy :) Do tego pozytywne przesłanie, które kwalifikuje kartkę na wyzwanie Scrapujących Polek
Wersja złożona:
...i rozłożona

5 komentarzy:

  1. Śliczny maluszek... wiem, bo widziałam w trakcie pracy :D Wykończenie wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, pozytywna i ...bardzo mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Morsko słodkie.Kolorki dobrane idealne.Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to właściwie nie o kartce...choć śliczna letnia, a za oknem mróz...
    Ja właściwie o cytacie w tytule bloga...właśnie po raz kolejny czytam tę książkę :) Czarownice są świetne! Moje ulubione!
    Pozdrawiam, laboga!

    OdpowiedzUsuń