wtorek, 16 kwietnia 2013

Różany zawrót głowy

Niektórzy dla rozładowania stresu robią zakładki do książek :) Ja odkryłam zbawienna moc własnoręcznie robionych różyczek. Napatrzyłam się na prace Joanny i naiwnie pomyślałam, że spróbuję poczynić kilka kwiatków. Kurs Asi jest bardzo klarowny, nie posiadam wprawdzie profesjonalnych narzędzi, ale coś zorganizowałam. Jeden wieczór z dziurkaczem, końcówką najmniejszego pędzla i piankowym "puzzlem" dziecka przyniosły efekt w postaci kilkunastu mini różyczek. Jednak układanie ich później w bukiet - to jest wyzwanie. Wyszło tak:
Kwiatki-liście-koronka i wyszło scrapgangowe bingo :)

10 komentarzy:

  1. Cudo!!! Jako zdeklarowana fanka kwiatów na kartkach,
    czuję się ukontentowana możliwością nacieszenia mych ócz
    tak pięknymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi stresu ... chyba :) przecudne różyczki, pracowite bardzo. Podziwiam cierpliwość i zaangażowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, całkiem zacny bukiecik wyszedł, elegancka całość. Ale że Ci się chciało kręcić te kwiatki, to podziwiam. Mnie by to raczej zestresowało, niż odstresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ślicznie wyszło! Różyczki urocze, ale mnie one raczej doprowadziłyby do szału, jestem strasznie nerwowa i niecierpliwa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne Ci wyszły różyczki. Pracochłone zajęcie, ale później jaka satysfakcja, jak widzi się gotowe na takiej kartce....


    dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper! :P Wy to umiecie zmajstrować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszlo swietnie:) za towno rozyczki jak i zestaw kolotystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne koronki, super kartka!
    Dzieki za udzial w Scrapgangowym wyzaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły te Twoje różyczki,ogrom pracy się opłacił :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudna karteczka w pieknych kolorkach a różyczki wyszły super, ja też lubię się odstresować dłubiąc coś, ale raczej szydełkując, bo z kwiatkami mi nie bardzo wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń