niedziela, 11 sierpnia 2013

Z jednego papieru

Zanim zabrałam się za tę kartkę pięciokrotnie przeczytałam wytyczne wyzwania Kobens na dawno przez nas nieodwiedzanym portalu SP. Papier przeze mnie wybrany to schomikowany i nie do kupienia już niestety Vineyard 02 z Lemonade. Przepiękny nasycony fiolet i kwiaty - wszystko z jednego arkusza :) Między warstwami wedle zaleceń pojawiła się gaza, którą dla kontrastu zafarbowałam na kolor zielony disstresem shabby shutters.
Kwiaty i listki zroszone glossy accent, zostały wycięte z tego samego arkusza.
Teraz czekam - zatwierdzą tym razem czy nie ;)
[edit: brak gazy pomiędzy wszystkimi warstwami dyskwalifikuje kartkę do zatwierdzenia w galerii SP, nie będę kombinować, odrywać warstw i dodawać na siłę - podoba mi się tak jak jest teraz. Następnym razem będę czytać jednak sześć razy, heh...]

3 komentarze:

  1. Hi hi ja też pięć razy czytałam wytyczne ;)
    Kartka jest bardzo ładna :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, aż mnie tykło, żeby też jakąś zrobić na to wyzwanie niezwykle skomplikowane ;) Szkoda, że się nie załapała, bo jest czarująca, ale faktycznie nie ma co na siłę poprawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam... wytyczne-wytycznymi, a kartka piękna! to jeden z pierwszych "moich ulubionych" papierów :)

    OdpowiedzUsuń