niedziela, 10 czerwca 2012

Okrągłe urodziny

Ależ był stres... znów oczekiwania duże - męski prezent, jedyny w swoim rodzaju, zabawny, w klimacie, bez obciachu. Wyszło tak:)



Powstała nasza pierwsza kartka wodospadowa w klimacie trochę steampunkowym, zdjęcia seryjne - przy szybkim pociągnięciu za sznurek prawie efekt techniki poklatkowej :P
Oprócz kartki jeszcze dodatek szydełkowy - mały ktulu (w wersji spolszczonej)
Szydełkowałyśmy dłuugo... Początkowo był słodki jednak z czasem nabrał groźnego wyrazu. Doszły dodatkowe macki, które w końcu zaczęły wykręcać się jak trzeba.
Uśmiech na twarzy jubilata się pojawił! Ba! Było nawet dużo śmiechu - możliwe, że  w dużym procencie na widok prezentu:)
Był to trudny projekt dla mężczyzny więc pochwalimy się nim w Scrap Markecie.
A że dodatki czerwono-czarne są to podsyłamy kartkę na wyzwanie do Scrapujących Polek.

9 komentarzy:

  1. kartka na pewno "dała czadu" ! rewelacyjnie pomyślane :) podobają ,mi się takie klimaty- no i brawo za wodospad-ja swój mam dopiero w planach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest super. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powala z nóg- świetna!!! Próbowałam kiedyś taką zdobić, słowo, próbowałam, jest jak najbardziej odpowiednie-próba się nie powiodła:) Tym bardziej szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! no i szydełkowy stworek pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z tym rozsuwanym albumikiem. Lubie takie innowacje, które zaskakują adresata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam męskie projekty ! Kartka jest fantastyczna ! Super kolorki, superancki kaskadowy efekt ! Brawo !! :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł - świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna męska karteczka, z pomysłem i w ciekawej formie! :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że wirtualnie nie można w pełni docenić walorów formy tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń